tisdag 17 november 2015

Lägesuppdatering

Godmorgon!

Jag sitter på bussen och tycker att här har varit lite tyst på sista tiden - har det inte? Men ni har kommenterat! Och jag blir så glad! :')

Hursomhelst - nu tänkte ag skriva lite om vad som händer ... i mitt liv, på bloggen. För tillfället läser jag mest en finsk bok, Paahde (Holes) av Louis Sachar. Den börjar faktiskt bli rätt så bra nu, jag måste dock ha klar den till typ imorgon så det är lite panik ... MEN jag läser också *trumvivel* Revolt! (Eller iochförsig måste jag ju ha lite paus med den för tillfället.) För - om nu någon har råkat missa det - Mickingjay part 2 har premiär imorgon! Jag ska dock inte gå på premiären, som det ser ut nu ska jag gå på söndag. Men ändå. Och den är sååå bra! Jag har ju varit lite osäker på hur mycket jag faktiskt gillar Hungerspelen eftersom jag senaste gången läste någon av bökerna 2012. Då läste jag alla i ett svep - jag tror det är det här som ställer till det för mig, jag hann liksom inte ta in dem ordentligt. Men NU. SÅÅÅÅÅ BRAAA!!!!
Senare idag ska jag *försöka* knåpa ihop en Top Ten Tuesday. Imorgon blir det förhoppningsvis en recension av en svensk dundersuccé. Så kanske det blir en recension till på torsdag men sedan blir det lite annat ...

Vad läser ni just nu? Någon som är pepp på Mockingjay?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar