onsdag 8 juli 2015

En lite rolig grej

Alltså jag har fått göra en mycket rolig sak - det är ju inte direkt något superstort eller så, men lite kul tycker jag iallafall att det är! Hursom - jag har blivit intervjuad om bokbloggandet! Av Anna på Sagan om sagorna! Anna var ju, som ni vet om ni läser hennes blogg någorlunda regelbundet, på praktik hos Barnens bokklubb nu i våras. Då skulle hon skriva ett reportage om bokbloggandet och till det gjorde hon en mini-intervju med en bokbloggare - mig! Jag blev superglad när hon frågade - tusen tack Anna för äran! - och nu finns reportaget både på nätet och i klubbtidningen! Reportaget är väldigt bra, tycker jag, Anna har verkligen fått med det bästa med att bokblogg och de främsta tipsen för hur man kan gå till väga. Här kan ni läsa hela reportaget.

2 kommentarer:

  1. haha jag såg det i tidningen och bara: "heeeej där är ju Elvira!" xD

    SvaraRadera