måndag 13 juli 2015

Bloggens instagram!

Vet ni vad? Jag har fixat en blogg-instagram! Jag har sett att många andra gjrt det, men inte riktigt känt att det är mi grej. Nu känner jag att det är min grej. Tror det här kan bli så bra!

Alltså.

VARFÖR? Joo, för att jag inte är särskilt aktiv på min "privata" insta och inte känner för att lägga upp en massa bilder på böcker där. Men jag VILL lägga upp bilder på böckr och uppdatera om vad jag läser och vinka om kommande inlägg och ... så. Jag tänkte att den både kan få fungera som ett komplement till bloggen OCH lite som reklam. Jag är mycket mycket pepp! Ska försöka uppdatera den typ ... varje dag. Tror knppast att det blir så i slutändan men ja.

Vad HETER The World I Live Ins konto då?! Det heter @theworldilivein_books! Jag är faktiskt inte supernöjd med det namnet meen ... what to do?! Så, jag hoppas att iallafall någon vill följa mig där och få lite "insider"-info om kommande grejer och så. Och förresten: vad heter NI på instagram? Vad tycker ni om bloggkonton?

Hoppas vi ses på Instagram med nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar