onsdag 13 maj 2015

Chocken

Jaha? Jag trodde Celaena var en super kick-ass, supercool kvinnlig karaktär som inte brydde sig om annat än blodig strid? Jag hade tydligen fel. Hon är en ultracool, blond, kick-ass, sminkintresserad karaktär som vägrar bli överkörd av andra. Amirite? Eller - hur är det? *snälla spoila mig inte men alltså - var totally inte såhär jag trodde att författaren skulle prata om henne, varför har jag fått en helt annan bild? Och alltså: hur coolt om det är så som jag skrev. Jag beter mig ju bara stereotypisk åt som tänker att kick-ass = bryr sig inte om utseende populäritet etc. Eller blir hon sådan senare?* *egentligen vill jag typ inte att ni svarar* *men samtidigt är jag mycket confused*

Förresten! Sarah J. Maas verkar ytterst trevlig. Alltså gaah måste få tag på hennes böcker snarast!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar