tisdag 17 mars 2015

Top Ten Books On My Spring TBR-list

Veckans tema i The Broke & the Bookish Top Ten Tuesday är ganska enkelt - för i vår tycker jag det har kommit ovanligt många bra böcker!
10. Enklav - Ann Aguirre Zombier och ska vara otroligt bra, ser mycket fram emot!
9. Mistborn: Det sista imperiet - Brandon Sanderson ALLA verkar älska Sanderson så jag är mer än till mig över att en av hans böcker nu kommer på svenska ...
8. Anna och den franska kyssen - Stephenie Perkins Ser SÅSÅSÅ mycket fram emot!
7. Jag ger dig solen - Jandy Nelson No comments needed.
6. Fangirl - Ranbow Rowell Alltså iiih!
5. Champion - Marie Lu Eller vågar jag? Jag menar, sen är det sluuut!
4. Den ökända historien om Frankie Landau-Banks - E. Lockhart För att Kanske är det allt du behöver veta kvalade sig till topp fem i min lista över bästa 2014.
3. Aristotle & Dande Discover the Secrets of the Universe - Benjamin Aliere Sáenz För att hypen.
2. Half Bad: Ondskans son - Sally Green Egentligen kanske inte den jag näst mest vill läsa men mycket vill jag.
1. Den unga eliten - Marie Lu Ska jag bara nämna en blir det den punkt.
 
Vad ska ni läsa i vår? Och titta gärna in i morgon - jag planerar video ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar