lördag 7 februari 2015

Nominera mig!

Hej alla fina!
 
Igår satte Massolit Book Blog Awards tidigare Forma Book Blog Awards igång igen - för fjärde året i rad! Såhär skriver de själva om priset:
"För fjärde året i rad är det dags för Massolit Book Blog Awards! Idag går startskottet och nomineringen är nu öppen. Massolit Förlagsgrupp vill uppmärksamma de bokbloggar som under 2014 på bästa sätt främjat intresset för litteraturen och skapat ett eget rum för den bokintresserade att vistas i. Nominera era favoritbokbloggar i kategorierna Årets bokblogg, Årets nischade bokblogg samt Årets bokbloggsinlägg. Nominera och läs mer på massolitbookblogawards.se!”
 
 
Ni skulle vara superduperjättesöta om ni ville nominera mig - om ni tycker jag är värd det, då alltså, vill säga. Någon särskild nisch tycker jag nog ändå inte själv att jag tillhör - men i de andra två kategorierna skulle jag bli ultramegasuperglad om ni ville nominera mig! Nu ska jag själv passa på att nominera några favoriter och hoppas på lycka för deras skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar