tisdag 20 januari 2015

Harry Potter read-a-long!

Bild lånad av Nelly som lånat från weheartit
Nelly på Nellons bokblogg drar i februari igång något hon kallar #hokuspokus2015. Det pågår i februari-mars och meningen är att nörda ner sig ordentligt i Harry Potter på alla sätt det bara går. Jag älskar Harry Potter, men har bara läst om första, andra och kanske sjätte (??) boken. Så det är på god tid att läsa om denna helt FANTASTISKA serie och påminnas om varför jag älskar den så mycket, tycker jag.
 
Jag tror jag börjar med trean, sedan fyran och typ sjuan efter det. Femma har jag slöbläddrat i lite då och då så tycker det främst bara är de tre som det är PANIIIIK att jag läser, dessutom så är ju femman så himla lång ... (Mycket möjligt att jag läser den för det för SÅ BRA men får se.)
 
Så tänkte jag faktiskt också se om filmerna - alla då - och läsa lite i Harry Potter - Page to Screen. Jag är så himla pepp, hoppas så många som möjligt hänger på nu!
 
Jag tänkte uppdatera om det här på lördag varje vecka tills det slutar, försöka iallafall. Hursomhelst: Let's nörda Harry Potter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar