fredag 27 juni 2014

två gånger tävlingar (värst vad det ska tävlas nuförtiden! inte för att jag klagar direkt)

Så. Alltså. Ja.
Nu sitter jag här på ett hotell någonstans i Sverige och använder hotellets wi-fi för att kunna kolla bloggen. Och världen, och ja ni vet.
Hursomhelst, så verkar det som att en blogg jag tycker väldigt mycket om, som inte har skrivit något på väldigt länge, har publicerat något i cyberrymden igen angående något jag tycker låter väldigt roligt ... nämligen ett inlägg angående hennes sommartävling! Hon hade en förra året (och ehm, jag vann (inte skryt alls)) och det var väldigt roligt! (!!!) (Och ja, det är från hennes tävling jag hämtat inspiration till min ... wuups.) Tjejen som alltså arrangerar detta, och står bakom bloggen, är alltså bästaste ALBAAAA! (från Boklyckan) Och tävlingen fungerar istort sett lika som senast, här hittar ni inlägget, så dit och tävla nuuuu! (Men ni får också hemskt gärna delta i min tävling ;)
 
Den andra tävlingen arrangeras av en blogg som inte är lika bekant för mig och heter Boklandskapet. (Men nu när jag kikade in där så såg deras blogg väääldigt tjusig ut!) Där kan man vinna ett paket med sommarläsning från Harlequin och att delta är väldigt enkelt. Här hittar ni inlägget.
 
Så, det är många tävlingar pågång just nu. Men alltså så tror jag faktiskt det brukar vara lite här runt sommaren. För alla vill ju vinna lite somarläsning till sig. Inte minst jag.
 
Nu måste jag nog gå snart. För vi ska hinna med det ena och det andra än på den här resan! (På programmet idag står: åka bil. Åka bil. Åka bil.)

3 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet! Gillar din blogg väldigt mycket också ska du veta :)
    Roligt att du tycker om det, haha :D

    SvaraRadera
  2. Var gör du dina headers?

    SvaraRadera
  3. Sv: Kul att det uppskattas! Man kan ju alltid hoppas, lycka till! Eftersom du vann förra gången måste det ju betyda att du är "skill" på det här, haha ;)
    Yes, det vet jag. Tackar, det har jag kollat, tack för de fina orden förresten :)
    Hahah, roligt att du tycker det, det jag gör jag med! Visst är jag tillbaka! Det är i alla fall vad jag hoppas på :D

    SvaraRadera