tisdag 15 april 2014

Läs-a-lot påsken 2014

Bild lånad från bokzoem
Den har redan börjat. Och jag har bara två-dagars lov. Men jag vill vara med! Den ordnas av Anna på bookshelf och Emme och Zozzo på bokzoem. Man kan dessutom vinna ett presentkort till antingen The Book Depository eller Adlibris värt 100 kr! Så jag ska försöka mitt bästa, mina mål:
  • överhuvudtaget komma igång med min läsning den har mest stått still nu på sista tiden
  • skriva en recension på Rekviem japp, det har egentligen inget med läsning och göra, men med böcker i allmänhet. Och det måste bli gjort.
  • läsa över 300 sidor jag ska försöka på 500, men vill inte bli besviken så sätter inte upp så höga mål ... jag har ju faktiskt två prov ännu de här veckan!
Så det var mina mål, nån annan som deltar?
Åh, tycker det här är SÅ roligt! Aldrig deltagit i en läs-a-lot, men alltid tyckt att det verkar roligt. och det är så bra att folk faktiskt tar tag i saker, och arrangerar!
Läs-a-lot är förresten att man ska försöka hinna läsa så mycket som möjlit under en viss tid, t-ex sommarlov, jullov, veckoslut, när som helst - bara det inte är för alltid! ;D Nu är det då under påsklovet, började igår och slutar om en vecka. Men läs mer på deras bloggar! ^^
(Ska försöka uppdatera er om det här varannan dag, även om jag läst 0 sidor.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar