onsdag 19 februari 2014

Herregud

Alltså jag vet inte varför men...guuuuuud vad jag ser framemot denna!!!! Kollade bara på B.Wahlstroms kommande utgivning och BOOM där var den. Den avslutande delen i Juliette-trilogin. Kommer i maj. KAN KNAPPT BÄRGA MIG! Märkte dock nu att jag knappt minns nåt från andra delen..måste nog läsa om/bläddra igenom. Och läsa Falla sönder. Och vara pepppepppepp lite till. Och tycka att det suger att wahlströms gått över till e-böcker. För det gör det. Suger. Jag är fattig och bokberoende och läser inte e-böcker. Hejsvejs. Nää men guuud vad jag är glad över att den kommer ut...men vill inte att det ska ta slut! Älskar denna serie. ♥  Här står det om den på förlagets hemsida. Hittade även en massa andra böcker jag vill läsa, men eftersom jag skriver från mobilen (för att ma&pa behövde datorn) så orkar jag inte skriva om dem NU. Men kanske imorgon. Men den här var jag tvungen att skriva om. Nån annan som är lika pepp?? :D
Ps. Tycker dock minst om det här omslaget hittills, men gillar iallafall! Passar med de andra bra, och om jag inte kan få som rec-ex i fysiskt format KOMMER jag köpa. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar