fredag 14 februari 2014

Glad alla hjärtans dag!

Hejsaaan!
Glad alla hjärtans dag everyone! Eller för mig är det nog forever alone -dagen, som Dola kallade det. Nej men det kallas ju vändag också, och vänner har jag! ♥ Vi brukar nu int fira det på det sättet, är ju mest i skolan som det är rätt big deal. (Var btw i skolan idag för första gången den här veckan, är fortfarande rätt snuvig... vi hade först vändags-program och sen var elen borta och jag skrev ett mattaprov som egentligen var på måndag i ett materialrum XD, sen var det engelska där vi hade drama ♥ och en timma slöjd. Efter det var det gamlas dans, åh deras klänningar!) Men idag är det filmkväll med Ben&Jerry, ma och O. Ser på les miserables! (Minns inte var apostroferna ska vara så skippar dem helt)
Hursomhelst, ha det fiiinast! :D

2 kommentarer:

  1. Haha, kul att du nämnde mig.... ;D
    Helt klart, dagen spenderas med sina vänner i stället!
    Hoppas att du blir helt frisk snart!
    (H:n är väldigt populära i början av mina meningar idag..)

    SvaraRadera