onsdag 29 januari 2014

Busseeen

Hej ni! Sitter i bussen hem på väg från skolan och lyssnar på musik. Och har typ tråkigt.
Skoldagen var egentligen rätt bra idag (hussa hälften av dagen, musik <3, modda och HK) men ja, skola är alltid skola.
Hursomhelst tänkte jag fråga lite vilka recensionrr ni vill läsa och vilka ni fullständigt struntar i, så jag kan prioritera lite ni vet.
Här är alltså de ni får välja mellan:
Sommarregler av Shaun Tan (undrerbar kort bilderbok)
Varelserna av Magnus Nordin (kortis med snygga bilder jag läste till mitt skräck-tema)
Nyckeln av Sara Bergmark Elfgren & Mats Strandberg (tjockis, avslutande delen i en amazing fantasy-trilogi, om nån missat)
Turk & Timotej - en natt av Lina Forss och Niklas Krog (rätt kort mysig svensk kärleksroman)
Jag är tyvärr död och kan int komma till skolan idag av Sara Ohlsson (svensk tonårsbok)
Typ de! Så snälla, kommentera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar