söndag 12 januari 2014

5 böcker jag ser framemot 2014


Jag har tagit mig en liten titt på bokutgivningen 2014. Och ärligt hittar jag inte många som intresserar mig. :O Eller ... jag hittar inte många alls! Nej men det kanske inte riktigt står än vilka som kommer att komma ... är ju mycket möjligt att jag plötsligt hittar tusen till och blir tvungen att skriva ett nytt inlägg om det...
De som jag hittat vill jag iallafall läsa mycket. Jättemycket, jag dör mycket!  

 

Det handlar om dig av Sandra Beijer (bloggen niotillfem)
 
Jag. Vill. Läsa. Denna. Nu. Utropstecken. Alltså hennes blogg - så bra! Den här måste ju bara bli bra. Måste.



Drömtjuvar av Maggie Stiefvater (Kretsen #2)

Jag blev alldeles amaized över ettan - Kretsen - och nu är ju förväntningarna stora. Men ja. Jag vill läsa den här så mycket att jag dör.
 
 
Stjärnmärkt av Jessica Spotswood (Systrarna Cahill #2)
 
Jag gillade egentligen inte första delen så himla mycket. Men jag älskar omslaget. Och jag vill läsa fortsättningen. Och den var ju rätt mysig.
 

Pappersstäder av John Green
 
Jag håller faktiskt på med den här nu men stor skillnad. Jag ser ju fram emot den iallafall. Och varför är väl uppenbart?!
 
 
Eleanor & Park av Rainbow Rowell
 
Den här verkar bara för mysig! Vill läsa så himla mycket.
 
Bubblare
 
 
Boken om Mademoiselle Oiseau av Andrea de La Barre de Nanteuil illustrationer av Lovisa Burfitt

Det jag är ute efter i denna är faktiskt inte berättelsen...det har faktiskt ingen större skillnad om berättelsen är hur tråkig som helst - men om den är bra är det ju bara ett plus - för det är bilderna jag suktar efter! Har sett på Lovisas bilder och bara - gah! Så snygga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar