måndag 5 augusti 2013

Hejsan kära vänner!

Jag vet att jag inte skrivit på länge. Förlåt hemskt mycket! Men jag känner bara inte för att skriva recensioner på Francesca eller Farlig förmåga eller Divergent. Det känns liksom väldigt svårt nu. Har ni tips på hur man får tillbaka lusten att skriva recensioner?? Skulle behövas... -.- Sen går det inget vidare på läsfronten heller... just nu håller jag på med "Mitt perfekta liv", och den är ju bra, men jag hittar bara inte tiden för läsning.

Det ena och det andra:

  • Nu ska jag se på "Nothing hill" som väll är Emma Watsons favoritfilm, så jag hoppas den är bra.
  • Jag var förresten på fotboll igår, Olivia kom med och provade och hon ska antagligen fortsätta. Kul!
  • "Jag går dit du går" kommer som film i år. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIII I'm happyyyyyy!
  • Jag beställde förresten lite böcker idag. *YEY!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar