fredag 7 juni 2013

Tävling på Dolas bokblogg! Där man kan vinna ett STORT bokpaket!

Hejsan!
Vilma, på Dolas bokblogg har just nu en tävling, där man kan vinna hela 6 stycken sommarböcker från Rabén & Sjögren. Rätt fantastiskt va´?
Böckerna är:
Blunda och hoppa - Sarah Dessen
Farlig förmåga - Jessica Spotswood
Barnkolonin - Kerstin Lundberg
Vid din sida - Anne Cassidy
Jag går dit du går - Nina LaCour
Hemma kanske inte är en plats - Lin Hallberg

Länk till tävlingsinlägget.

Alla böcker verkar JÄTTEBRA, så passa på att delta! Det passar ju riktigt bra att vinna ett sånt här paket passligt till sommarlovet. Kan man ens tacka nej till det? Hursomhelst, så har ni tid till nästa fredag, den 14.06. Lycka till om ni deltar! (Det gör jag, och egentligen så menar jag ju inte det när jag säger lycka till, för alltså, varför skulle jag vilja att ni vinner?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar