fredag 21 juni 2013

Glad midsommar och musik ♥


Hejsan!
(Det här är ju faktiskt inte bara en bokblogg!)
Idag är det ju midsommar, så jag tänkte att det passar ju bra att önska er glad midsommar då. Och medan jag ändå håller på, så tänkte jag lägga in några sånger jag tycker om. Känns som att det var ett tag sen jag gjorde att sådant inlägg. Och jag lyssnar väldigt mycket på musik, så det samlas ju lite som jag vill att ni också ska höra.
 
 
Så, GLAD MIDSOMMAR och ENJOY THE MUSIC!
Jag har förretsen ätit Snickers idag, och...
It's me and Snickers - forever.
 
PS. Det är meningen att det så småningom ska komma upp fyra recensioner. Jag har skrivit alla på papper, men jag har ingen lust att skriva in dem på datorn nu, så jag får sen när det blir av... Började idag med den som jag minst vill skriva, så det var kanske inte så bra, men den MÅSTE jag också mest skriva....var ett bra tag sen den lästes. Enav recensionerna är "The Carrie diaries", tänkte att jag ska köpa andra delen nu för den är på rea på Adlibris lagerrensning! :-)

1 kommentar:

  1. Nu så har jag äntligen gjort Books-to-movies-taggen, kommer dock lägga ut den först imorgon men nu vet du det iallafall :P

    SvaraRadera