torsdag 6 juni 2013

"Förr eller senare exploderar jag"s pocketomslag!!!

Häromdan när jag var inne på Adlibris så råkade jag söka på John Green och då såg jag Förr eller senare exploderar jag som pocket! Jag tror det var i september som det stod att den kommer ut, och herregud jag har ju lust att köpa den med det omslaget med!!! För alltså, jag gillar det.
 

Texten är ju typ det enda som är lika... Men trots att jag ÄLSKAR det här omslaget, så tycker jag liiite mer om det inbundna (okej då, häftade), för personerna på pocketomslaget ser inte ut som mina Augustus Waters och Hazel Grace Lancaster. Så även om omslaget är vackert, så förstör det ju lite för dem som läser den i pocket då man får dem som färdiga personer i sitt huvud.
 
Vad tycker ni om pocketomslaget?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar