onsdag 10 april 2013

I min brevlåda #6 Två rec-ex och två andra!

 
Hej! Idag när jag kom hem väntade två väldigt mycket väntade böcker hemma. Och igår kom en annan über längtad titel!

Idag kom då, äntligen, som jag har längtat efter att ha läst Eld!, "BERÄTTELSER FRÅN ENGELSFORS"!!! (Har ren läst den, haha!)

 
Den är så fin! I färg och allt. Tror att det kommer en recension, men först måst det nog komma på "Eld".
Den andra boken som kom var "Farlig förmåga". Den verkar sjukt bra, den med. Och kanske lite som Engelsfors, det är ju också häxor?
 
Älskar omslaget! Jättesnyggt!
 
 
Och igår....igår kom Rädda mig inte! som också varit jättejättejättelängtad av mig. Den är ett recensionsex från B.Wahlströms, tack så mycket! Tycker att den är jättefin. Titta bara hur den ser ut utan omslaget!:

 
Tycker det är så stilrent. Älskar textstilen. Och det är snyggt med den gula färgen. Och det som står där.
Den sista boken är Uppgörelsen, ett recensionsex från Alfabeta. Det är sista delen i Fans!-serien, och det var roligt att få den, även om det inte direkt är min favoritserie. Den kommer jag läsa här nåt tag.
 
 
Kommer se snyggt ut i hyllan när jag har alla tre delarna....
 
Sen tänkte jag ännu visa vilka böcker som kommer nästa gång i Barnens bokklubb, om nu nån råkade missa det förra gången jag visade lite från Läseposten.
 

 
Har ni fått nåt fint på posten den här veckan? :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar