onsdag 10 april 2013

Hur det då gick!:D

Igår var jag då på min första official fotbollsmatch ever. Jag var alldeles otroligt spänd innan, men det gick bra. Vi var ca 20 stycken i mitt lag, och vi delades in i tre "kedjor". Jag var mitt back!:) Jag var som sagt jättenervous innan, men det gick genast över när vi började spela. Det var super roligt! Blev liksom riktigt överraskad av hur roligt det var... och så var det så roligt att heja också! Vi förlorade 2-0, men jag är väldigt nöjd med det resultatet. Speciellt om man tänker på att vi spelat i mindre än ett halvår, och de much longer (jag tycker tydligen om att blanda in engelska ord i min svenska i dag :P). Och vi hade det roligt!
Nu ska jag ta och fix "I min brevlåda"-inlägget, jag lovade ju.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar