tisdag 12 mars 2013

Sjuk och fina nya pocketomslag!

Hej!
Jag är sjuk alltså, och ligger hemma och snorar. Väldigt roligt. Nej usch, jag hatar att vara sjuk! När jag är sjuk brukar jag oftast av nån anledning läsa eller titta på Harry Potter, vet inte varför, men det har bara blivit så. De är så bra och mysiga, både böckerna och filmen. Igår såg jag på "Harry Potter och de vises sten" och idag läser jag i "Harry Potter och de vises sten".:) Har ni nån såndär speciella bok eller film som ni alltid läser/tittar på när ni är sjuka (eller vid andra speciella tillfällen (okej, det kan ju kanske inte direkt kallas ett "speciellt tillfälle" att vara sjuk, men jag hoppas ni förstår vad jag menar))

Kärlek ♥

Igår läste jag också slut Beautiful creatures. Får se om det blir en recension, jag har rätt många andra som jag måste recensera, så jag kanske inte hinner, då den inte var ett recensionsexemplar och så. Men kort om den: Den var bra, väldig bra. Men den kändes inte så himla speciell, och den var inte alldeles fantastisk. Men den är hemskt läsvärd och jag kommer nog läsa de andra delarna.:) (men hur sjutton har de tänkt när de gjort filmen förresten, allt är ju alldeles annorlunda på riktigt. Och alltså, hur kunde de få slutet till det det blev i filmen?? Jag fatter liksom inte. Suck.)

Efter att jag läst BC så började jag på en bok som heter Midnatt. Men jag läste bara lite, för jag vill läsa Harry Potter just nu, känner mig inte riktigt på humör för något annat.


Men till det där om nya pocketomslag. Jag var inne på adlibris idag, och kollade snabbt på min önskelista, då såg jag att Antiloper och Jellicoe road nu finns som pocket. Så jag kollade på omslagen, och de är ju jättesnygga! Älskar båda två! Skulle nästan ha lust att köpa Jellicoe roads pocketomslag också, kanske jag gör det om jag gillar den....
Och Antilopers omslag, wow! Kan inte välja mellan det och originalet.
Pocketomslaget på Jellicoe road är ju nästan finare än originalet, och det säger en del, så jag tycker att det är alldeles fruktansvärt underbart fint.

Gillar ni pocketomslagen? Eller tycker ni att originalen är finare?

Elvira 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar