måndag 4 mars 2013

Månadsrapport för februari

Det blev ju lite sent det här, men bättre sent än aldrig!:)

 
Hobbiten av J.R.R. Tolkien (som jag egentligen började på i januari)
Motståndarna av Andreas Palmaer och Arne Norlin
Förföljda av Andreas Palmaer och Arne Norlin
Tigertrubbel av Lucy Courtenay
Monstrets dotter av Kristin Cashore (kommer recension)
Himlen börjar här av Jandy Nelson (recension borde komma)
 
Antal lästa böcker: 6 st Antal kvinnliga författare: 3 Antal manliga författare: 3 Antal lästa sidor: 1654 st
 
Bästa bok: Himlen börjar här var alldeles underbar. Skulle vilja kunna skriva så bra! Och Monstrets dotter var också väldigt bra.
 
Störsa överraskning: Monstrets dotter, faktiskt. Jag minns inte så mycket från Tankeläsaren, men jag tycker mig minnas att det gick lite trögt framåt och så, men att den ändå var bra. Så jag troddee att den här skulle vara bra, men inte så bra som den var.
 
Sämsta bok: Fans!-böckerna var inte riktigt för mig, men inte var de dåliga heller.
 
Största besvikelse: Hobbiten, måsta jag nog säga. Den var ju fantastisk och så, men inte så fantastisk som den hade kunnat vara.
 
Kommentar: Det var ju ett helt okej antal lästa böcker. Men känns lite några ändå... Men jag har ju recenserat typ alla, och de jag inte recenserat kommer det recension på. Och jag har minskat recensionsexemplar högen med fyra... det är ju bra!
 
Planer inför mars: Flera recensionsexemplar ska jag försöka läsa, och försöka öka antalet lästa böcker lite. Och inte låna böcker från bibban innan mina egna olästa är slut. Och läsa slut Beautiful creatures.
 
Har ni läst nåt intressant under februari? Vad tänker ni läsa i mars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar