lördag 2 februari 2013

Ville bara säga...

Att jag tänker ge upp Tunnlar, för den här gången. Suck, det känns som om jag ger upp böcker hela tiden nu... okej, det här är bara andra gången, men det känns så. Men efter att jag läst böckern jag har att läsa nu, kommer jag fortsätta! För den känns så tjock, den är från bibban och den är inte intressant. Men rätt bra är den.

Jag trycker också in en lista på böckerna jag har att läsa nu också:
  • Monstrets dotter
  • Eld
  • Cirkoli
  • Divergent
  • Den andran Will Grayson
  • Mirakel
  • Jag vill bara att du gillar mig
  • Motståndarna
  • Förföljda
  • Inte vatten värd
  • Tigertrubbel
  • Den utstötte
  • Liesl & Po
  • Glasbarnen
  • Cornelia Karlsson Ohyggligt deprimerad - jublande lycklig
  • Viridians blod
  • Himlen börjar här
  • Här ligger jag och blöder
Här ligger jag och blöder och Himlen börjar här köpte jag förresten på Adlibris pocket-rea. 6,60 för båda! Jag kunde liksom inte låta bli. Men jag orkar inte skriva något "I min brevlåda" inlägg för dem, det har ju blivit rätt många såna nu. Så det här får vara det. Skulle ha lust att börja på Himlen börjar här typ genast, har hört så mycket bar om den!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar