fredag 22 februari 2013

Äntligen, ÄNTLIGEN har den kommit!


Nu har den då kommit. The perks of being a wallflower -filmen. Känns som om jag är i himlen! Idag ska den då tittas, och förhoppningsvis älskas. Jag har väldigt stora förhoppningar på den, hoppas den inte gör mig besviken. Vilket jag inte tror att den gör...

Det blev btw inga inlägg igår för att jag spenderade i stort sätt hela dagen i skidbacken. Det var liksom en "sportlovsaktivitet" kan man säga. Vi åkte i grupp dit med en buss. Jag var där med en kompis, vi hade det jätteroligt! Dock föll jag ett par gånger... och det skrattade vi väldigt åt.:-) En gång när jag föll, så tänkte jag först köra på min kompis bakifrån, när vi var i ett par guppor och det började fara liiite för fort för mig.. så jag styrde åt sidan. Där låssnade ena skidan, och eftersom det inte var någon backe på riktigt, så var det djup och mjuk snö där. Så skidan sjönk ner i snön och.. Till slut slapp jag iallafall därifrån och kunde fortsätta åka. Det var det missödet!:-)
När vi kom tillbaka till byn så kom mommo och hämtade mig, fär jag skulle övernatten till henne. Med alla andra syskon. Där såg vi mest på film och slöade lite. Jag läste lite i Himlen börjar här som jag börjat på så smått i bussen. Hittills har sportlovet varit väldigt bra. Det är ju bara det att det snart är slut....
Hur har ert sportlov varit då? Hemskt sportigt?;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar