onsdag 7 november 2012

Teater

Bara för att jag älskar månen och stjärnorna...

Jag var just på teater!:) Det var roligt. De två gånger jag varit har det varit roligt tycker jag. Vi har improviserat. Liksom hittat på typ själv då. Det är lite som att leka...:) (gjorde nästan en sån här smile: :K haha! K-smile!) Jaja, det om det!

Jag har ändrat lite på designen och gjort ny heder...ni ser? Är rätt nöjd med den, men hedern ville först vara alldeles för stor...
Men vad tycker ni?
Hiss eller Diss?  
 
Haha, nu gjorde jag sådär som alla gör... eller, kanske inte all men..

Jag började på Erebos idag. Hittills verkar den bra, men har typ kommit till sidan 5 eller nåt... Nån som läst den? Bra/dålig?

Det här blev ett rätt flummigt inlägg, menmen. Hoppas ni ändå förstår nåt av vad jag babblar (men man kan väl inte babbla på nätet?).
Men nu har jag iallafall uppdaterat bloggen för idag och...

Natt natt
                             Måne-->Ni ser väl?
 


1 kommentar:

  1. Jag har också varit på teater! Verkligen superkul :D
    Och ibland, då måste man få skriva lite flummiga inlägg ;)

    Sv: Jättekul att du gillade det! :D

    SvaraRadera