torsdag 15 november 2012

Hejsvejs bloggen!


Hej på er! Eller god kväll nånting... Fint collage jag gjort va´? Vad tycker ni?! Jaja, men det var bara för att ha några bilder, inlägg utan bilder tycker jag inte är lika fina!:) Imorgon har jag matematikprov, hoppas det går bra... själv tycker jag att jag kan allt rätt så bra!:D Idag läste jag en dikt i klassen som jag skrivit.. det var lite nervöst, men roligt också! Brukar ni skriva dikter?? Mina dikter tar jag rätt ofta inspiration till från mitt liv. Det är roligt att skriva dikter, att försöka komma på rimord, att försöka få det att låta bra. Men nu måste jag gå och sova. Kanske jag möjligtvis läser lite Erebos först..

God natt!
 
Lyssna på den här låten. LOVA!? Den gjorde stort intryck på mig när jag hörde den första gången. Men det kanske är lite skillnad om man inte sätt Fantomen på operan..
 
Elvira


2 kommentarer:

  1. Verkligen jätteglad över att du gillar den så mycket! Och musikvideon är så himla cool också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, videon är nästan det bästa med den... eller kanske inte ändå..:)

      Radera