lördag 8 september 2012

20 dagar - dag 2

Vilket betyder då...:
En bild på mig själv
MEN. Jag kom på att jag inte hade med favorit musik så, jag skriver faktiskt om det hellre. Hoppas ni inte blev besvikna nu bara.

Katy Perry
Jag älskar Katy Perrys musik. Även om den är lite arg och ledsen oftast, så tycker jag om den. Sen gillar jag hennes stil, även om jag inte skulle vilja klä mig så. Det är så roligt med alla godiskläder! Och hemmes musikvideor. Dem bara älskar jag. Så bra!!! Kort sagt; Katy är nog min favorit artist. Eller en av dem.

Maroon 5
Jag "upptäckte" dem faktiskt riktigt nyss. Men tycker deras musik är bra. Och sångarens röst. Så bra och speciell på nåt vis. Jag tycker faktiskt de är väldigt bra. Men jag vet inte så mycket annat om dem än vilka sånger de sjunger... men det räcker! Tycker jag. Och såm Katy har de också väldigt bra videon tycker jag. Och rätt ledsna sånger.
Rihanna
Mest tycker jag om hennes röst. Hennes nyaste sånger har inte varit så jättebra. Gillade de andra mer. Så tycker jag hon är väldigt vacker. Men igentligen är hon kanske ändå inte min favorit artist... Nåja. Rätt mycket gillar jag henne iallafall.

Har ni förrästen hört att Rihanna och Katy Perry ska göra en låt tillsammans??

Och sen gillar jag Taylor Swift.

Iallafall den här sången...och VILKEN video!! Bra Taylor!

Men sen gillar jag också den här sången:
Och en massa andra sånger jag förut lagt på min blogg.

SÅ! Jag ångrar verkligen inte att jag tog det här istället för en bild på mig själv...
Det här var MYCKET roligare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar