söndag 3 juni 2012

WOW!

Jag har haft över 2000 tittare här på bloggen! Men har ingen aning om vilka ni är... skulle gärna vilja veta det.☺Så kan ni nu vara så snälla att i det här, eller i ett annat inlägg, skriva om er själva? Om ni har en blogg så tittar jag gärna! Om ni gillar min blogg kan ni också skriva, vad som är bra, dåligt, vad jag ska ha mera av o.s.v.



Gillar ni bilden jag gjorde till er ära? Tack så hemskt mycket alla ni! Min syster, hennes vänner, mina vänner, och alla ni andra tittare där ute, BLOGGEN SKULLE INTE FINNAS UTAN ER! Det skulle ju kanske inte finnas särskilt många som skulle bry sig, men JAG skulle bry mig. Ni har hjälpt mig att inte ge upp. Tack.
Ha en underbar första sommarlovsdag vänner! Ja, eller det är ju min första sommarlovsdag, er vet jag inte...

♥Elvira♥

1 kommentar:

  1. Nå jag e din syster och jag har en blogg! Som heter:
    http://oliviashorna-olivia.blogspot.com
    COOLT att du har så dä många tittare!
    Hmm... Du ska skriva mer om, eller ha kanske bilder på, dina designade kläder! ☺

    SvaraRadera