tisdag 9 augusti 2011

böcker, och lite annat


Såhär brukar jag sitta när jag läser. Ofta med fönstret öppet. Det går helt upp, så det e jätteskönt att sitta där, högt uppe, på heta dagar.

Nu har jag läst både fallenängel och sorgfjäril. Båda var väldigt bra och fallenängel påminde väldigt mycket om twilight. Har dock inte än läst nästa del av twilight. Fallenängel har också två, tror jag, uppföljare.

Här har jag tagit några bilder på rummet och böcker.
min bokhylla

ett ställe jag gillar i mitt rum


fallen ängel och sorgfjäril

Jag var på dop här en dag, det var min morbrors flicka, Elise, som döptes. Jag hade den vita klänningen som jag har på bakgrundsbilden, och ett par nya träakor, dessa:
HP-plancherna

Jag älskar att disagna. Det finns såndärna TopModel häften, och dem älskar jag! Jag ritar såna rätt ofta. När jag blir stor skulle jag vilja disagna. Inte på heltid, men att jag skulle ha ett eget märke eller... nä jag vet int kanske int ens de, men nånting. Mest skulle jag göra klänningar. Ibland syr jag kläder till Bratzena.:)
Här e några som jag gillar mest.





Så, nu ska jag på tävling:)
Elvira

2 kommentarer:

  1. Wow,vilket fint rum du har! Och du har verkligen superfint rum!! Träskorna var jättesöta! Och som jag har sagt förrut, du ritar hur bra som helst!! Kramar på dig <3

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också att designa kläder! Vad fina saker du ritar!

    SvaraRadera