tisdag 7 mars 2017

I min brevlåda #59 E-böcker

Hallå! Kikar in en snabbis pga längesen typ och har så många inlägg på att skriva-listan. Har liksom inte tid egentligen ... läste förresten ut en bok nyss! Den var så bra ska skriva recension asap.

Anyhow. Lite nya e-böcker laddades ner i februari trots att jag först trodde att jag inte ökat på tbr-högen alls ... nåja - fina böcker är det hursom! Mer exakt dessa två:
Eller Den allvarsamma leken har ett helt annat omslag som jag inte hittar någonstans? En fick liksom ladda ner den gratis av Modernista på deras instagram en dag - så jag tog chansen! Det är ju en riktig klassiker liksom. Vet inte när jag tänkte läsa den, men någon gång i framtiden kommer det nog en dag då jag känner för det ...

Den andra boken är ett rec-ex - Lögnernas träd av Frances Hardringe. Den ska vara bra, vet dock inte riktigt vad den handlar om? Gillar inte omslaget helt, men den verkar ändå mystisk och spännande och annorlunda så ska nog börja på den snaaart! Tack så mycket för rec-ex, B Wahlströms!

Har du läst någon av dessa? Fick/köpte du något kul i februari?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar