lördag 9 april 2016

Helgplaner & veckosummering #14 Odinsbarn, läsplaner & läger

Hejhej!

Just nu sitter jag på ett FBK-veckoslutsläger och det kan typ komma ett "uppdrag" när som helst, så jag vet inte hur smart det är att sitta här och blogga.

Nåja, det här inlägget ska ju ändå upp så snabbt som möjligt så hoppas jag hinner ... haha. Såå ... vad har hänt i veckan? Men inte så mycket, hörni. Jag har gått i skolan as always, lyssnat på Den fantastiska resan, as always (still fab), lyssnat på Beijer och Broströms bryderiers senaste avsnitt, inte sett Shadowhunters, nästan läst ut Vattnet drar och gjort två prov (samhällslära och hälsokunskap). Jag tror de gick bra. Men annars är ju mitt liv rätt så händeslelöst. Och jag har skrivit fyra recensioner (varav en kommer upp idag, alltså.) också och nu har jag endast EN läst bok kvar att recensera! Det händer förhoppningsvis imorgon. Victoryyy! Förhoppningsvis blir Vattnet drar utläst idag eller imorgon också, så kanske jag hinner med en recension till måndag.

Idag var det ju också meningen att man skulle publicera första Odinsbarn-rapporten, men hörrni ... jag har inte läst så långt. Jag har FAKTISKT inte hunnit, helt enkelt. MEN jag har kommit så långt att jag lånat den och läst prologen! Förhoppningsvis hinner jag läsa så långt man måste tills nästa vecka, men är inte så säker, ärligt talat ...

För jag måste läsa ut Työmiehen vaimo en gång för alla och Maresi innan torsdag. Får se hur de lyckas ... men jag borde inte ha så svåra prov i nästa vecka, så förhoppningsvis hinner jag. :-)

Vad ska ni läsa i helgen och hur var er vecka?

2 kommentarer:

  1. Åh, Den fantastiska resan är så bra. Älskar att lyssna på den varje torsdag! Och det här med Shadowhunters. Jag har hört att serien finns på Netflix där ett nytt avsnitt kommer varje vecka. Borde jag kanske också ta och kolla på den? För jag tycker ju om böckerna väldans mycket ;)

    Själv har min vecka varit bra och rätt så normal. Jag har haft några inlämningsuppgifter, prov och redovisningar som alla har gått bra. Förutom plugget så har jag umgåtts med vänner och pojkvän, ätit glass och sushi, läst lite samt kollat på youtube. Utöver det så har min vecka varit ganska så nostalgisk då jag och mina kompisar (i synnerhet jag) har pratat väldigt mycket dem gamla barnprogrammen vi såg på när vi var små. Hur många som helst. Har faktiskt inte kunnat låta bli att sitta och titta på några av dem. Så sent som igår kväll kollade jag på Sune och hans värld och Creep School. Så roligt, haha ;D Nostalgi på hög nivå <3

    SvaraRadera
  2. Min vecka har varit bra. Jag har hunnit läsa alla mina punkter på planeringen förutom en. Det tycker jag är bra! Jag hoppas du har en trevlig helg!
    Kram Cissi

    SvaraRadera