måndag 26 oktober 2015

Recensionsveckan

Jag har väldigt många oskrivna recensioner på lager, så för att få bort dem och rum för nya tycker jag vi spurtar lite på recensionsskrivandet med en vecka full av (nästan) endast recensioner! På tisdag tillkommer Top Ten Tuesday, men annars (om allt går enligt planerna) är det bara recensioner som gäller. Här kommer schemat! Det är ju inte spikat, men något att gå efter iallafall. Vi börjar imorgon!

tisdag - Jag ger dig solen av Jandy Nelson
onsdag - Röd drottning av Victoria Aveyard
torsdag - Släppa taget av Katarina von Bredow
fredag - Jag och Earl och tjejen som dör av Jesse Andrews (helt säkert)
lördag - Half Bad: Ondskans son av Sally Green
söndag - Djupa Ro av Lisa Bjärbo
måndag - Kanske ihop av Johanna Lindbäck (+ månadsrapport, antagligen)
tisdag - Sagan om Turid: Kungadottern av Elisabeth Östnäs (+ Top Ten Tuesday)
onsdag - När hundarna kommer av Jessica Schiefauer

Sedan hoppas vi ju att jag läst ännu fler böcker som jag kan fortsätta recensera, men det vet ingen. Dessa kan ni iallafall se fram emot tills vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar