tisdag 22 september 2015

Top Ten Books On My Fall TBR

Hej på dig läsare!

Idag använde jag min HÖSTrock för första gången i år. Jag åkte också tåg ensam för första gången i mitt LIV. Och lyssnade på tå avsnitt podcast! Den fantastiska resan och Ett eget rum hette poddarna. *tipstips* Jag hörde på avsnittet med Marie Lu av EER - gav mig SÅ himla många nya intryck ang. Legend-trilgin! Verkligen fantastisk serie alltså.

ANYWAYS.

Det är tisdag alltså Top Ten Tuesday time! Veckans tema är topp tio böcker jag vill läsa i höst och jag tycker att jag redan skrivit det någonstans ..? Dessutom har jag ju hunnit läsa några nyheter redan ... aja, vi kör.
10. Vit som snö av Salla Simukka
9. Som stjärnor i natten av Jennifer Niven
8. De odödligas sång av Julie Kagawa
7. Ja jag har mens, hurså? av Clara Henry
6. När hundarna kommer av Jessica Schiefauer
5. Cress av Melissa Marr
4. Änglafall av Susan Ee
3. Dimensioner av Sofie Berthet
2. Harry Potter och de vises sten av J K Rowling MED ILLUSTRATIONER!!!
1. Djupa ro av Lisa Bjärbo
Vad vill ni då läsa i höst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar