lördag 21 juni 2014

I min brevlåda #26 Because I'm happy ... tralalalalaa


 
Åh, vad jag är glaaaaaad!!! Jag har längtat efter alla som finns på bilderna ovan enda sen jag fick veta att de skulle komm ut, och nu äntligen, äntligen äger jag dem alla. Och de är så fiiiiina! Drömtjuvarna har/hade (telefonen är sönder och dit for väl i pincip mina e-böcker :3) jag fått som e-bok, men alltså första delen var såpass bra så jag vill ju också äga andra delen ... Sätt mig i brand! hade jag kunnat få som e-bok, men nejnejnej den hade jag för länge sedan bestämt mig för att äga. Som fysisk bok. (Men egentligen stör det mig inte så mycket att jag inte fick dem som rec-ex, för det är liksom lite ... finare eller nåt att köpa böcker man verkligen vill läsa. Eller jag vet inte. Vad säger ni?
Det handlar om dig trodde jag att jag skulle få som rec-ex, men den har inte synas till så antar att jag aldrig kommer få den. Och den har jag ju yrat om så mycket så ni borde veta att jag dör om jag inte får läsa den snart. Vilket jag då redan har gjort.
 
Det handlar om dig läste jag ut samma dag som jag fick alla (onsdag/torsdag) på två timmar och i de två timmarna så alltså ... gud vad Sandra Beijer skriver bra. Jag älskar den så så fruktansvärt mycket och det enda jag klagar på är att den är way too kort för den hade gärna få fortsätta för evigt.
Sätt mig i brand! och Det handlar om dig var typ namnsdagspresenter från ma&pa så tack jäääääättemycket!!!
Och Drömtjuvarna passade jag på att beställa samtidigt för alltså ... Kretsen var bra.
Hoppashoppashoppas jag kommer gilla de andra två också (tror att jag kommer gilla dem)!
 
Har ni läst nån av dessa? Vad tyckte ni isåfall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar