torsdag 5 september 2013

10 000 sidvisningar!

LALALALALALALAL, JAG HAR ÖVER 10 000 SIDVISNINGAAAAAAAAAAAR! Jag är så väldigt glad nu vet ni. Så glad att jag bjuder på denna väldigt vackra bild:
Och ja, I do think that this is the prettiest pic of me EV-ER.
Ja alltså, tacktacktacktacktack för 10 000 sidvisningar (alltså, jag fattar ju att det inte är tio tusen människor som kollat på min blogg, det kan ju hända att det är jag som kollat den tio tusen gånger, men iallafaaaaaaaall!!!), tack för att ni läser! (Och kommenterar!) Ni betyder så otroligt mycket för mig och något spritter liksom till i mig när jag fått en kommentar. TACK! <3
Bloggandet ger mig så mycket; jag hitter nya underbara bloggare och bloggar, hittar nya böcker, jag växer som skribent och jag får ju förstås böcker. Så alltså, fortsätt hemskt gärna läsa och kommentera, det gör mig enormt lycklig att kunna skapa nåt som har nån sorts "nytta"!
Ni får förresten himlastormandegärna följa mig på bloglovin (Finns en flik här på sidan där ni kan göra det) eller Google friend connect (eller vad det nu heter.... :P). Bara så ni vet det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar