måndag 22 juli 2013

Eeem...

Jag tror jag börjar med ett hej.
Det känns enklast.
För jag känner mig dum. Eller ... det känns dumt att jag skriver det här inlägget så snart efter att jag meddelat att jag ska iväg ... Jag känner mig konstig.
För nu har jag då tydligen varit på läger. Min lägerupplevelse sträckte sig till Åland och tillbaka. På en dag.
Jag borde befinna mig på Åland och vara trött eftersom jag varit tvungen att stiga upp klockan sju och typ äta, men jag gör inte det. För vet ni vad?
Jag blev sjuk på båten.
Och det var inte roligt. För om ni nån gång plötligt börjat spy på en restaurang på båten där det finns en massa andra mänskor så vet ni. Det är inte roligt. Eller, jag hann gå och säga till ledarna och jag var påväg bort därifrån men jag hann inte enda ut. Sen fick jag tillbringa fem timmar på en hytt med Farlig förmåga som enda sällskap istället för att springa omkring på båten med mina vänner.
När båten kom till Åland böt jag och en ledare till båten Grace istället. (För jag kände mig så dålig att jag ville hem (annars skulle jag ha varit tvungen att vara sjuk i ett tält, och det kanske inte är så speciellt kul), jag hade fått komma till lägret, men ja, som jag skrev i parantesen innanför den här parantesen.) På Grace så kände jag mig lite piggare och for ett varv till Tax Freen där jag köpte lite godis och en glass, glassen åt jag själv men godiset så sparade jag till dem där hemma (och mig när jag känner mig på humör för det ;).
På båten så låg jag som sagt ju typ hela tiden i hytten, ochdär läste eller vilade jag. Jag tror att jag somnade en stund och jag hann läsa slut hela två böcker! *stolt* Farlig förmåga och Francesca blev lästa, och jag tror att det nåt tag kommer dyka upp recensioner på dem båda (för de var så bra att de verkligen är värda recensioner, även om jag kanske har en hel del andra jag borde skriva också...)

Och nu sitter jag då här hemma i min inOne (typ One Piece) och känner mig rätt kry. Men inte helt. Jag åt förresten typ inget på båten ... bara glassen.

Men vet ni? En bra sak med det här är ju att bloggen kanske uppdateras varje dag den här veckan! För nu har jag ett inlägg redan för varannandag (Bokhyllan) och då kan jag typ skriva en recension varannandag också, ska försöka skriva en till idag också! :D

Så ja, det blev inget läger för mig. :(

Nu ska jag läsa Stad av skuggor tänkte jag. vad har ni för planer för idag och resten av veckan?
 
*mitt trehundronde inlägg!!!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar