lördag 11 maj 2013

En tekopp

Har ritat lita, på paint, idag. Här är resultatet:

 
Innan redigering i picmonkey.

 
Efter redigering i picmonkey.
 
Den här bilden kan man säga att liiite inspirerade mig, men mset bara till att rita en tekopp, inte just alls annars.
 
 
Hittade den bara ett tag och tyckte att den var fin! :)
 
Sen så har jag ritat den här nån gång, bara lite snabbt, jag vet inte om jag visade den då, men jag tycker att den passar till det här "temat".
 


 
Tycker ni tekoppen var finare före eller efter redigeringen? :)

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Café-bilden fick mig att tänka på "Boken om Mademoiselle Oiseau", men det kanske bara är för att omslaget sitter precis bredvid bilden... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! :D
      Och Lovisa var en stor inspirationskälla för mig i när jag ritade den där bilden, så antar att det kan påminna :) Men ja ... att boken finns precis bredvid kan ju mycket väl också ha inverkat ;D

      Radera