söndag 28 april 2013

Tumblr

Okej, förbered er på världens längsta bildbomb nu. Jag har hittat Tumblr, oh my. Och jag har hittat bilder. Som jag tyckte att ni skulle få se.

Kändes som om jag funnit  min tvillingsjäl när jag fann en person som lägger in bilder som dessa:









 
The perks of being a wallflower, The fault in our stars OCH Harry Potter. Om där inte hade funnits Harry Potter hade det ju inte varit min tvillingsjäl, rätt coolt känns det på nåt sätt! :)
 
Och innan det, fann jag dessa bilder:









 
Rätt fina va?
 
Sen hittade jag denna underbara bild:
 
 
Och så sökte jag på "mermaid" och hittade den här:
 
 
Och när jag sökte på "The fault in our stars" hittade jag den här:
 
 
Känns mycket möjligt att om jag nån gång hittar "The love of my life" så kommer jag tvinga den att bära en sån här ring. The fault in our stars är bäst. Måste nog snart köpa den på engelska....:)
 
(Jag äger ingen av bilderna i detta inlägg)

1 kommentar:

  1. Fina bilder!:) Coola ringar, hehe, skulle inte förstå det där om du inte berättat det där med "Okej".-.- XD Ska nog läsa "Förr eller senare exploderar jag" ("The fault in our stars"), om du ger lov!;)

    SvaraRadera