måndag 28 januari 2013

I min brevlåda #2

Egentligen fick jag de här i posten på fredag, men jag har inte haft tid att blogga, så det får bli nu istället!:)
 
Två stycken rec-ex! Matchad av Ally Condie (som jag suuuperlänge varit sugen på att läsa, men det har bara inte blivit av ; och den har inte funnits på bibban. Det ska iallafall bli jätteroligt att läsa den!) från Rabén & Sjögren och Monstrets dotter av Kristin Cashore. Älskar omslaget! Och nu kan ni ju säkert förstå vilken annan bok som jag ska få från Semic:) Alldeles jätteroligt!
Men nu har jag då väääldigt många recensionsexemplar som jag måste läsa känns det som... och jag har inte börjat på en enda! Jag tänkte börja med två böcker i en serie från Alfabetasen tar jag kanske Matchad, sen boken från B.Wahlströms och sen blir det förmodligen Monstrets dotter.
 
På fredagen kom också...
 
 
Läseposten! Mitt första nummer i åldersgruppen tonår. Men förra gången tog jag tonår istället för den jag egentligen var i. För det var Förre eller senare exploderar jag, och den ville jag ju ha så förfärligt mycket. Det var innan jag visste något om recensionsexemplar, så jag har fått den andra som rec-ex.:) Och nästa huvudbok är Beautiful creatures. Yey! Den kommer säkert komma bara några dagar innan den går på bio (här 1.3). Så då måste jag sätta i gång och läsa den, med fart!
Här är lite bilder från läseposten:
 
 
Okej, den här var visst lite suddig... Men den här boken skulle jag jättemycket vilja ha, den där kjolen är underbar!

 
De två första böckerna var succéer enligt mig, så den här måste jag ju bara läsa. Dock minns jag inte mycket av de två andra, och jag är väldigt vesviken på omslaget. Jag som gillade de två andra så väldigt mycket, och sen kommer det ett sånt här! Okej, det är kanske inte direkt fult, men jag gillar det inte heller. Vad tycker ni?!

 
 Anna Karenina, är huvudsaken på den här bilden. Jag kan inte besrämma mig för om jag vill läsa den eller inte! Den har säkert ett jättegammalt språk, och är över 800 sido, så jag vet inte om jag skulle klara den.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar