fredag 7 december 2012

20 dagar - dag 17

 En bok jag väldigt gärna skulle se i min bokhylla
 ...är Jellicoe Road. Eller Harry Potter - Legenda. Jellicoe Road har jag inte läst, men den har fått väldigt bar "kritik" eller nåt. Men alltså många som har läst den, som bloggar, har skrivit att den är JÄTTEBRA. Och dessutom älskar jag omslaget. Det är nog mest därför jag valde just den. För jag tycker omslaget är så underbart. Harry Potter - Legenda skulle jag nog mest vilja ha för att jag skulle känna mig så stolt då. Av nån anledning. Jag skulle liksom känna "Jag har en tjock bok om hur man gjorde Harry Potter filmerna i min bokhylla, jag är en äkta Potterhead!". Sen skulle jag inte ha nåt emot att ha Eld eller De utvalda - Monstrets dotter heller i min bokhylla. För de är ju rätt tjocka. Och så är de fina. Och så längtar jag ihjäl mig efter att få läsa dem båda. Men bibban här har ingen dera. Eller kanske om man beställer dem från en annan bibba... Men nu är det ju snart jul, så jag får bara hoppas att jag får dem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar