lördag 9 juni 2012

Lions loppis!


Hejsan! I dag bar det då av till Lions loppis/auktion här i byn. Det var roligt. Som vanligt!:) Hem kom vi med en glasburk full med ljus, andra glassaker, en sked och Arabia fat. Och ett skrivbord till mig! Okej, det ser inte så snyggt ut NU, men bara vi målar det och fixar det, så LOVAR jag att det kommer bli fint! Ska visa sen hur det blir... där på mitten var det nåt fult, brunt, plastigt tygsom vi tog bort med det samma. Ska kanse lägga tapet där i stället. Hittade just några jättefina tapeter från PiP Studio. Men det går tydligen inte att få bilder hit.... Men bordet blir säkert ljusrött, ljusblått, ljusgrått eller beige... Kan inte bestämma! Men det blir säkert fint iaf. I mitt rum finns ju alla de där färgerna, så då kan man inte tänka på det...
Men ni får se sen före/efter bilder.

♥ Elvira ♥

P.S Förlåt att jag inte skrivit! Men det är ju sommarlov nu, och jag tänker inte kräva av mig att jag ska uppdatera varje dag då. Har inte skrivit alls om vårfesten, av/på, av/på. När strömmen kom tillbaka klappade föräldrarna, när den for så klappade barnen. Haha. Men strömmen kom precis tillbaka när det skulle börja. Skulle varit ganska kul att se hur det skulle gått utan ström... Jag hade jeansshorts, linne, virkad väst och träskor på. Lite hippie!:) Alla var jättefina. Och alla sjöng jättebra. Efter det åt vi glass (en hel liter var! Jag tog mintglass),

 
jättegott! Åt hela alldeles ensam... (detta är lite av en traditon mamma hade som liten, när skolan är slut får man äta så mycket glass man vill!) Sen har jag varit snabbt och simmat i havet (brrr, jäättekallt!) och på träning. I morgon ska jag på stafettävling med friidrotten, ska bli roligt!:) Wish me luck! Ha ett fint sommarlov, hoppas ni inte bara sitter inne på datorn hela dagarna

1 kommentar: